5. 12. 2016

🌲 Z lesa.

Šťastný lou aj rybolou, nech sa stoly prehýbajú! 
Přesně takhle jsme si s Gabčou ulovily tuhle větev od břízy a Gabča s ní hned skvěle zapózovala! I přes pár chybiček, které teď na fotce vidím, byla tahle pro mě jasná jednička! Co na ni říkáte vy?



Gabča měla krásné růžovo-bílé líčení, je škoda, že nejde na fotkách tolik vidět, ale na fotce výš, je ta bílá řasenka eňoňuňo!


Řekni, proč jsi surově zabila dvě ženy, z nichž jeden byl chlap?

Fotily jsme nedávno 3.12 v jednom lesíku kousek od domu. Byla strašná kosa a přitom ty fotky působí tak podzimně! Chtěla jsem je spíše takové chladnější i s námrazou, jinovatkou atak, ale ta byla až v neděli jako na potvoru a ono z toho stejně vždycky vyleze něco jiného :))


Pár fotek se nám povedlo hned u auta, kde jsme parkovaly a kde rostlo také jakési houští, tož hned mi tam Gabča čupla! Mám ráda, když jsou fotky z jednoho focení sjednocené, v jednom stylu, ale tady mi to prostě nešlo a každá fotka je úplně jiná.

(Poslouchej, jaké se tobě vlastně líbí ženské, co? - 
Noo, živé... - 
Tak to jo. Mým snem, tedy pokud jde o ženy, je dívka... Pro takovou ženu bych byl schopen čehokoli... třeba jí i hladit ruku!)


Proč čekáš takhle? To jsem neviděl, tak blbě čekat...
A nakonec jsme zkusily i trošku fantasy alá Elfka, zase trošku něco jiného. 



Sledujte i můj facebook a musíte pořád čumět na ty fresky? Zhasínáme!

7 komentářů:

  1. Mám já to šikovnou rodinu...:) Ta poslední se mi líbí asi nejvíc:) Vypadá to, jako by za ní hořel les...

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý nápad, myslím, že se vám focení povedlo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkujeme ^^ Jelikož je nový blogger, všimla jsem si komentářů až teď a hned mám lepší náladu :)) díky!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké, fotky mají ducha, mě se líbí nejvíc ta první :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí první a pak poslední, ta je úplně top, jen mi vadí ten účes.. Ta gumička, to je hrůznost :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jojo, na živo pohoda, ale na těch fotkách mě to taky trochu se*e :D příště musím vychytat všechno!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.