7. 3. 2017

💄 Anička


Poslední focení jsem si moc užila. Ze Zábřehu za mnou přijela Anička, na kterou jsem se moc těšila, protože už když jsme se na focení domlouvaly, viděla jsem z fotek, že je moc zajímavá a fotky budou určitě super.


Skoro všechny fotky jsem upravovala do černobílé barvy, né jenom že mají černobílé fotky své kouzlo, ale k Aničce se prostě tato úprava šíleně hodila!


Fotily jsme v Olomouci v podstatě jen na dvou místech, ale já byla po hodince se vším spokojená a nepotřebovala jsem fotit víc.


Tuhle fotku jsem si zamilovala! Ten výraz a okolí nemá chybu. Byla to v podstatě taková momentka.


Bez rtěnky by to nebylo ono. A já jsem šílenej úchyl na rtěnky!


A ještě jedna barevná portrétovka. TADY se můžete podívat na před a po. Mrkněte i na můj facebook, občas hledám nové tváře na focení, tak kdyby se vám fotky líbily, nebojte se ozvat ✉ !

👏 No co na Aničku říkáte?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.