20. 3. 2018

♻ Vývojkování s Pentaconem

8. března jsem cestovala za focením jen 10 minut 16tkou autobusem, protože jsme fotili v Olomouci. Ve své milované Olomouci, ve městě, kde žiji a kde taky budu žít ❣


Zaujala mě nabídka od Honzy + Klárky = Walkers on the Moon, kteří fotí analogové fotky, na film a 50 let starý foťák, néé foťák, fotoaparát! Takové fotky mají pro mě neskutečné kouzlo, ten přístroj, ta práce v temné komoře a celková atmosféra je úžasná. Mrkni, jak jsem vývojkovala kdysi já - článek.

Tohle všechno doplnil i jejich ateliér, který se nacházel trošku v podzemí, ve stylovém domku u parku, do kterého když jsem přišla, tak jsem si připadala jako u prababičky na vejmínku. Starý nábytek, staré mohutné dřevěné futra, staré zdi a milióny věcí, jako z půdy.

Když se mě Honza zeptal, jestli si dám vodu, čaj, kafe, byla jsem nadšená z toho, že si dám kávu! Na tu jsem měla chuť celý den, mé nadšení se však zdvojnásobilo po dotazu, jestli si k focení dáme víno. No tož jasné. Na to mám chuť pořád. Překvapilo mě i to, jak ti dva si ve víně libují, jakou zásobu měli přichystanou a potěšilo mě i to, že mají stejně mlsné jazýčky na víno, jako já. CINK a jdeme na to! (Na fotce vypadám jako alkoholik pouze já, jasně.)


Mým úkolem bylo si přinést bílou košili  & červenou rtěnku . K tomu nevýrazné líčení. Nakonec jsme využili oblečení, které měla Klárka s Honzou v ateliéru a ke konci jsem vytáhla ještě mé silonky z aliexpressu, které jsem si dala ke krajkovému bodyčku. Pár věcí z domu jsme doplnili černým sakem, černými kalhoty a jezdeckými chapsy (čti čopsy - pro zapamatování rada Klárky, řekni si chipsy - čti čipsy a jen tam změň i na a) - to jsou takové ty jakoby návleky, co se zaháknou za patu a můžeš pak jezdit na koni, bez nich ne! A bičíkem, taky tím, co se používá v jezdectví.

První sérii fotek tito fotografové nazvali: Lesson of manners"It's good to know how to treat lady...", pro neangličtináře přidávám odkaz na překladač - TADY.



Jak už jsem psala, překvapilo mě to, jak ti dva si ve víně libují stejně jako já, ale hlavně to, že byli krásně sehraní. Honza fotil a Klárka to vše promýšlela po vizuální stránce. No není to skvělý, když mají dva stejný koníček (+ chapsy)?


A na závěr dvě fotky v už zmíněných silonkách a bodyčku, tyto fotky čekejte i na facebooku Walkers on the Moon, nebo na mém, kde jich bude určitě víc. Honzovi a Klárce bych chtěla moc poděkovat za úžasné focení, které určitě zopakujeme. Jo a. Ujel mi autobus, takže jsme to ještě trošku roztočili ve městě u další skleničky vína. Tohle se mi po focení stalo poprvé, ale stálo to za to!! Ještě jednou díky. ♥ ♥ ♥


PS: Není nad to, si (samozřejmě jen kvůli fotce) v ateliéru zapálit!

2 komentáře:

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.