1. 2. 2016

✘ 10 věcí, které v souvislosti s fotkou NEDÁVÁM

   
   1. Fotografie modelek s plyšovými hračkami
No to jako fakt? Co to má za význam? Dospělá ženská někde v ateliéru, v lese, na poli, na zemi, ve vodě, ve vzduchu s plyšákem? 
   
   2. Fotografie na kolejích
Néé, další pecka. A nejlépe ještě s plyšákem na kolejích a já jsem úplně vyřízená. Proč takové fotky musí pořád někdo fotit? Ještě jsem neviděla ani jednu takovou fotku, která by se mi líbila. Fakt nevím, co to má za význam, za příběh - šťastnou cestu? sebevraždu? Z tohoto bodu se dostávám k bodu třetímu, kdy modelka sedí na kolejích ve spodním prádle.
   
   3. Holky ve spodním prádle nebo bez (nebo rádoby akty)
Nemám nic proti sexy fotkám, které mají šmrnc (ty už mimochodem taky málokdy vidím), ale vážně nemám ráda laciné fotky, kdy opět modelka stojí úplně nesmyslně v ateliéru, v lese, na poli, na zemi, ve vodě, ve vzduchu ve spodním prádle nebo bez a nemá to absolutně žádný příběh, žádnou atmosféru nic. Fotograf si prostě myslí, že svlečená holka stačí ... NESTAČÍ to radši nefoťte!

   4. Neseriozní chování
Tohle musí vadit každému, kdo má aspoň nějaké základy slušného chování.

   5. Neseriozní nabídky
Čím více mi chodí nabídky, které nemají s focením nic společného. Akorát je mi z toho zle. A taky jsou super nabídky typu: "Hledám holčinu na focení." A?

   6. Neupravené fotografie...
...pro mě nejsou hotové. Když jde o digitální fotku, měla by se vždy trochu v počítači přikrášlit k obrazu svému. Takové fotky bych už možná ani nezařadila do rodinného alba a už vůbec ne do svého portfolia, kterým se prezentuji.

   7. Datum a čas na fotkách
No fotograf mi pošle portfolio s takovými fotkami a hned vím, že nějaká spolupráce nepřichází v úvahu. Bod 6 zřejmě taky ne.

   8. Funpage modelek/fotografů
Teď nevím, které z těchto dvou mě štvou více. Asi oboje stejně. Na facebooku se s těmito stránkami roztrhl pytel, ale ne jen v souvislosti s focením (funpage blogů, rádoby bavičů, youtuberů, ...), lidi by měli mít více soudnosti. "Tady píše, jak to nemá ráda a přitom obě tyhle stránky má." - Nojó prosimtebe. Když jsem si zakládala FB stránku, jako portfolio modelky, bylo to hlavně kvůli tomu, abych tento život oddělila od toho soukromého a měla v tom pořádek. Vůbec jsem nemyslela na to, kolik budu mít fanoušků. Chtěla jsem, aby moji práci mohli sledovat ti, které to zajímá a zároveň nechat v klidu ty, které toho už měli plné zuby. Haha. Stránku fotografky jsem si založila až po dlouhodobém vedení blogu na blog.cz, kde jsem si získala pravidelné návštěvníky, tak jsem si řekla, že zkusím i ten facebook. Ale stejně mám radši ty blogy :)) A nejlepší kombinace? Funpage s fotkami z bodů 1, 2, 3, 6 a 7.

   9. Selfie
Už jen to slovo! Slyším a vidím to pořád a všude. Nemám ráda, když někdo každý den přidá na sociální sítě několik svých fotek. Tohle je hlavně holčičí koníček, nevím, proč by měl někdo sám sebe pořád fotit (a ještě k tomu v zrcadle). Neřeknu fotka z dovolené, z koncertu, s jakýmkoli zajímavým pozadím jako pozdrav pro přátelé, nebo na památku, protože tě zrovna neměl kdo vyfotit, ... ale však víte, co myslím, bohužel to k dnešní době patří.

   10. Kritéria na modelky
"Hledáme vysokou modelku (nad 174cm) s dlouhýma nohama, s vypracovanou postavou, velkýma prsama, velikostí 34 a dobrou povahou." - hm, tak zase nic.

A co vás nejvíce štve? Máte to podobně, nebo úplně jinak? Napište mi váš názor :))


14 komentářů:

  1. Pekný článok :)
    1. Niektoré takéto fotky sú dobré ak je to spravené na spôsob dievčatka, ktoré je stratené, deprimované, hľadá domov atď. Alebo to vie ešte dobre vyzerať v prípade veľmi dobrých hravých fashion fotiek :)
    3. Ani nehovor, už mi to nehorázne lezie na nervi, niekto má foťák mesiac aj s cestou a už dáva ponuky, že ide fotiť akty. Alebo aj taký, čo fotí už roky a orientuje sa na akty je to mnohokrát lacné a otrasné..
    8. Portfólio na FB som si založila s rovnakých dôvodov ako ty - oddeliť súkromie od tohto hobby a neotravovať tak mojich blízkych, ktorých to nemusí zaujímať :)a jednak keď niekomu posielam portfólio nepotrebujem aby zas videl niektoré moje súkromné fotky z rodinných osláv a podobne :D

    Inak ja teda seriózne ponuky ani nedostávam, ak sa mi niekto ozve sám, tak jedine s tým, že ide o prasárnu. Je mi to aj ľúto, neviem, či sa fotografom nehodím alebo nepáčim, lebo už mnohým som písala na fotenie a vždy to dopadlo ako "neskôr sa ti ozvem" a nič z toho.. :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  2. 6. Neupravené fotografie...

    Je spousta fotografů, co dokážou fotku vyfotit tak, že úpravu nepotřebuje :)

    Martin Rezac :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je jasný, já myslela právě ty, kteří to nedokážou takhle vyfotit a prezentují se tím :))

      Vymazat
  3. Ta desítka ti Terko vadí jenom proto (když) nevyhovuješ těm kritériím, nebo proč? :))) Je to u komerčních zakázek naprosto běžná a logická záležitost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nó, když nevyhovuji, některé ty kritéria jsou až moc přepleštěný prostě :))

      Vymazat
  4. Pěkný článek. Ale trochu nesouhlasím s těmi selfies. Není selfie jako selfie. Jako chápu, znám holky, které přidají 20 fotek denně, ale myslím si, že to není chyba selfie, ale těch holek. Selfie mají obrovskou výhodu v tom, že se můžeš vidět. Tudíž nevidím důvod, proč by si někdo nemohl dát na profilovku selfie. :) Chápu, žes myslela ty otravné nekvalitní selfie, ale prostě jsem to musela napsat. :)

    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem se bála, že jsem jediná s takovými názory na fotky jediná. Až na ty selfie. Fotím se asi každý den (achjo, narcis), ale zase na druhou stranu nemám potřebuje všude cpát, chápu, že je to docela otravné.

    OdpovědětVymazat
  6. Mně je líto že spousta holek s krásnou tváří, vlasy atd. mají smůlu kvůli výšce... :(

    OdpovědětVymazat
  7. Tak s tou trojkou souhlasím. I když, jak se dívám na tvůj insta, tak vidím, že jsi přehodnotila svoje kritéria.

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj,
    s devítkou naprosto souhlasím! :D Kdyby ty holky přidaly jednu fotku...nic neřeknu...hezké...ale ony jsou schopné přidat celé album!!! A jsou tam ve stejném oblečení, akorát z jiných úhlů! :/ A co od toho jako čekají? :/

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se třeba dobře propracované fotky na kolejích líbí. Temná obloha, černovlasá dívka v tmavém oblečení s bílou pletí...
    Co se týče aktů atp., záleží zase, jak je fotka udělaná.
    Stránku k blogu mám taky, je tam pár lidiček, které zajímám. Nepotřebuju kupu liků... K čemu? Radši pár lidí, kteří mě budou chtít sledovat a číst mé články.
    Selfie chápu, sama si je „občas" vyfotím. Ale to vy fotografové na úrovni vnímáte zase jinak. :3

    Blogerka Klárka

    OdpovědětVymazat
  10. Já fotím spíš pro zlepšení mých kamarádů a kamarádek, kteří se chtějí zdokonalovat ve focení. Ale sem tam se mi ozve i někdo cizí. A co úplně nesnáším, když mi borec napíše, že fotí jen akty, a že bych se mu na akty hodila. Moje odpověď je, tak to bohužel, protože já akty nefotím. Každý normální člověk by řekl "OK", ale většina těhle "fotografů" začne psát o tom, jak je to škoda, a že se na akty hodíš....prostě vše, aby tě viděli nahou. Neseriozní chování a nabídky (bod 4 a 5) mě štvou nejvíc :)

    Jinak parádně napsáno! :) ;)

    INKA lifestyle blog
    FB page

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.