19. 7. 2018

📸 TFP - Totálně fascinující pitomosti

Člověk než si domluví pořádné TFP focení, tak je to o nervy. 


Začala bych tím, že některé modelky ani neví, co to TFP je.
Dobrý den, mám zájem o TFP focení, kolik by focení stálo?
😳

V tomto případě ani neodepisuji !!
Chápu, že ne každý se v tom orientuje, ale je to takový problém si o tom něco zjistit (google.com), než odepíšu?
 TFP (Time For Prints - čas za snímky) je forma dohody mezi fotografem a modelkou, kdy se ani fotografovi, ani modelce neúčtují peníze a výsledné fotografie mohou obě strany využít pro svou prezentaci.


➁ Když už modelka ví o co jde, nečte si pozorně poptávku: Hledám nové tváře na focení, lokalita: Kroměříž.
M: Ahoj, zaujal mě tvůj inzerát, jen nemám auto, tak bych dojela třeba do Brna.
JÁ: Ahoj, jsem teď tři dny v Kroměříži, proto hledám někoho tady.
M: Aha, takže sama nemáš možnost mě kdyžtak vyzvednout?
😳


To jako fakt? Že bych jela 70km z Kroměříže tě vyzvednout do Brna?
Čti pozorně a přemýšlej.

Nebo: V případě zájmu pište do komentářů a přiložte pár svých fotek.
Měla bych zájem o TFP focení, předem děkuji za odpověď.
😳
A? 

Místo do komentářů pod poptávku modelky píšou zprávy všude možně - na facebook stránku, na soukromý profil a ještě k tomu nepřiloží své fotky.

Já nemám čas si vás rozklikávat a šmejdit vám po profilu, abych věděla, jak vypadáte - stejně to tak většinou dopadne a já pak nestíhám nic, ani odepisovat, ani plánovat.

⚠ Čti pozorně a přilož jakoukoli tvoji fotku, ušetří to čas nám všem.


 Když už si nějakou modelku vyberu a začneme se domlouvat, začne si vymýšlet: Hledám nové tváře na focení, jednalo by se hlavně o  černobílé portréty.
M: Ahoj, měla bych zájem o focení. Jakou máš představu?
JÁ (panebože černobílé portréty!): Ahoj, chtěla bych nafotit hlavně černobílé portréty, maximálně po ramena, něco jako mám na fotce u poptávky.
M: Aha, já obyčejné portréty nefotím.
😳

Tak proč mi proboha píšeš?
⚠ Čti pozorně a přemýšlej.

Nebo: Hledám nové tváře na focení, jednalo by se hlavně o  černobílé portréty.
M: Ahoj, měla bych zájem o focení. Jakou máš představu?
JÁ (panebože černobílé portréty!): Ahoj, chtěla bych nafotit hlavně černobílé portréty, maximálně po ramena, něco jako mám na fotce u poptávky.
M: Aha, znám jedno dětské hřiště, nechceš jít fotit radši tam? Na houpačky?
😳
Ne, to fakt nechci.
⚠ Spolu dohromady můžeme vymyslet zase něco jiného, třeba lepšího, spojit naše nápady a představy. Ale 1. co chci, tak realizovat SVÉ nápady, proto hledám nové tváře pro focení formou TFP pro své projekty. Jestli chceš jít fotit na houpačky tak pojď, ale nečekej to ode mě jako TFP.

Občas někdo napíše jen tak, třeba čím fotím a nebo totálně mimo mísu:
M: Ahoj, předpokládám, že sis mě nevybrala k focení, jelikož nejsem dostatečně hezký člověk, že?
JÁ: Ahoj, nene jen nestíhám odepisovat, pošli mi nějaké své fotky.
M: Raději ne.
JÁ: No tak pak nevím teda.
M: Předpokládám, že tě zaujmou hezcí kluci, než škaredí.
.
.
.
M: Tak jsme se dostali zase k tomu, proč jsi mi neodepsala. Děkuji za upřímnost.
JÁ: Mám hodně práce, nerozlišuji jestli je člověk hezký, nebo škaredý, pro fotku může být zajímavý každý. Na tohle nemám čas.
M: Tak díky, že fotíš jen hezké  a mě jako škaredého fotit nechceš. Vážím si.
😳

Achjo, za co jsem si to zasloužila?
⚠ Radši se vypovídej mámě.

No a taková klasika je, když modelka focení 5 minut předtím zruší.
Cestou na vlak mi na hlavu spadl meteorit.
Nestíhám, pes se mi ráno zasekl do cizí feny a nejde odpojit.
Nemůžu fotit, zapekla se mi kulma do vlasů.
Necítím se dobře, spálila mě žáha, ležím ve vaně a chladím.
😳

⚠ Stát se to může každému, že nám do toho něco skočí, podle mě je nejlepší si nic nevymýšlet a být upřímný.


Další body ➇,➈,➉ si dokážete představit, vy co fotíte, to určitě dobře znáte. Podělte se v komentářích o vaše zážitky 


Starší články:

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu mého blogu a tento komentář.